© 2017 Musée de la Pêche Mentions légales Plan du site Espace presse Contactez-nous La protection des données numériques

Prices and opening times 2019

Prices 2019

Full price : €5

Concessions  €3 (proof of eligibility required) :

under-26s, students, groups of 10 or more, holders of the Finistère Cultural Passport (CD29), CEZAM, CNAS,  teachers, employees of the French Ministry for Culture,

full price ticket to the Musée de Pont-Aven, Marinarium and Heritage House (ticket date within the current year).

Groups admission (10 visitors or more): €3

Free entry (proof of eligibility required) :

under-18s, job seekers (proof dated within the last 6 months), journalists, heritage workers, heritage guides, tour guides, holders of the Bretagne muséées or  ICOM or ICMM cards,

holders of the Friends of the Fishing Museum Pass and/or the Pont-Aven Museum Pass, visitors with disabilities and their carers.

1 full price entry at the Fishing Museum* = 1 reduced  entry to the Musee de Pont-Aven, at Heritage House and to the Marinarium

* ticket date within the current year

Opening times 2019

MDP Horaires2019