© 2017 Musée de la Pêche Mentions légales Plan du site Espace presse Contactez-nous Déconnexion La protection des données numériques
Breton
Eurioù / Prizioù
Breton Eurioù / Prizioù

Eurioù 2018

Vakañsoù skol (an holl dakadoù) : a Veurzh da Sul eus 10e da 6e

E-maez ar vakañsoù skol :

C’hwevrer, Meurzh, Du, Kerzu : a Veurzh da Sul eus 2e da 5e30

Ebrel, Mae, Mezheven, Gwengolo, Here : a Veurzh da Sul eus 10e da 6e

Gouere hag Eost Sul-ouel-pemdez (a Lun da Sul) : eus 10 eur da 7 eur

Mirdi serret eus an 8 a viz Genver d’ar 1a viz C’hwevrer 2018, da Lun nemet e Gouere hag Eost, d’ar 1añ a viz Genver ha d’ar 25 a viz Kerzu.

Digoret e vo da Lun Fask, d’an 30 a viz Ebrel, d’ar 7 a viz Mae ha d’ar Pantekost.

Prizioù 2018

(Gant an diskouezadegoù berrbad e-barzh)

Priz leun : tud deuet a-hiniennoù : 8 € pe 5 € (e-maez ar prantad diskouezadegoù berrbad)

Priz digresket (diskouez ur brouenn) : tud yaouank etre 18 ha 26 vloaz, studierien,

tud a zo ganto ar Paseporzh sevenadurel (KD29), kelennerien, koskor Ministrerezh ar Sevenadur, PBOS (Poellgor broadel an ober sokial), CEZAM, kenwetur-arz, mignoned mirdi Orsay ha mirdi an Orañjerezh e Pariz, hag ar re a ziskouezo ur bilhed e talvoud eus ar bloaz o ren eus an Dalc’had Hélène hag Edouard Leclerc evit ar Sevenadur (Landerne) ha/pe eus Mirdi ar Pesketaerezh e Konk-Kerne : 5 € pe 3 € (e-maez ar prantad diskouezadegoù berrbad)

Strolladoù ouzhpenn 10 den : 5 € dre zen ha 4 € (e-maez ar prantad diskouezadegoù berrbad). Digoust evit an ambrougerien.

Digoust (diskouez ur brouenn) : dindan 18 vloaz, klaskerien labour (gant prouennoù nevez a-walc’h - dindan 6 miz), kazetennerien, mirourien ar glad, kasourien ar glad, heñcherien-jubennourien, tud a zo ganto ar gartenn ICOM (Kuzul etrebroadel ar mirdioù), izili eus Mignoned Mirdi Pont-Aven ha/pe eus Mirdi ar Pesketaerezh, an dud nammet hag o ambrougerien (diskouez ur gartenn namm).

à ne pas manquer

© 2016 Musée de la PêcheMentions légalesPlan du siteEspace presseContactez-nousDéconnexionLa protection des données numériques